Yes ....! De foto's....!!! - Reisverslag uit Kudelstaart, Nederland van Richard, Wil, Remy en Alex Pieterse - WaarBenJij.nu Yes ....! De foto's....!!! - Reisverslag uit Kudelstaart, Nederland van Richard, Wil, Remy en Alex Pieterse - WaarBenJij.nu

Yes ....! De foto's....!!!

Blijf op de hoogte en volg Richard, Wil, Remy en Alex

10 Augustus 2014 | Nederland, Kudelstaart

Lieve mensen,

We zijn inmiddels al weer ruim een week terug in dit koude kikkerlandje. Het was wel weer even wennen aan het tijdverschil, de jetlag, het haastige verkeer en het miezerige weer. Maar we kijken terug op een prachtige reis in het o zo mooie westen van Canada. We zijn inmiddels al weer aan het werk en ook de scholen beginnen volgende week.
De dagelijkse routine is weer begonnen, en heel stiekem denken we al weer aan een volgende reis voor het komende jaar!

Eerder meldden wij in Whistler dat ons nieuwe reisblog een beperkte opslagcapaciteit heeft voor foto's. We zijn in Canada lang bezig geweest om onze foto's bij de verhalen te voegen, maar dat laatste is pas dit weekend gelukt. Degenen die het leuk vinden om toch nog even de ontbrekende foto's te bekijken, kunnen terecht bij de diverse reisverslagen op deze website.
Wij hopen dat jullie - middels dit reisblog - met veel plezier hebben "meegereisd" in Canada.

Groetjes,
Richard, Wil, Remy en Alex Pieterse

• 09 Juni 2015 - 22:31

Pien Schrama- Van Kessel:

Dag Richard, we zijn de bedankkaartjes aan het schrijven ivm het overlijden van mijn vader maar kan jullie adres niet vinden.
    Daarom mijn verzoek op deze ongebruikelijke manier: wil je mij dit via mail sturen?

Hartelijk dank vast en natuurlijk dank voor jullie kaart!

Met vriendelijke groeten,
    Pien